آخرین اخبار
کد مطلب: 124995
فراگيري علم و دانش، به قيمت جان!
تاریخ انتشار : 1396/03/21 10:20:43
نمایش : 3917
دانش آموزان روستايي در مرز کهگيلويه و بويراحمد و استان چهارمحال و بختياري در عالم برزخ ميان شهروند کدام استان بودن گرفتار شده و با مرگ دست و پنجه نرم مي‌کنند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان،به نقل از تسنيم، دانش آموزان روستايي با ۳ خانوار در محدوده جغرافيايي کهگيلويه و بويراحمد کنار رودخانه خرسان واقع شده که کمي آن طرف‌تر يعني بعد از رود، روستاي انجو از توابع شهرستان لردگان چهارمحال و بختياري واقع شده است.

اهالي اين روستا با دارا بودن سه خانوار از داشتن حداقل امکانات محروم بوده و فرزندان اين ديار براي عقب نيافتادن از قافله علم و دانش مجبور به طي کردن مسير اين روستا به روستاي انجو چهارمحال و بختياري هستند.

دانش آموزان اين روستا براي رفتن به مرکز فراگيري علم و دانش(مدرسه) راهي جز عبور از رودخانه خروشان و وحشي خرسان ندارند و بايد با جره(گرگر) از رودخانه عبور کنند و البته با اين شرايط بايد بپذيريم که اين نوجوانان تحصيل را به قيمت جان پذيرفته‌اند.
 
 
دختران و پسران اين روستاي کهگيلويه و بويراحمدي هر روز با آويزان کردن خود از جره(گرگر) خود را به مدرسه انجو چهارمحال بختياري مي‌رسانند تا حاميان سياست «زير چرخ توسعه عده‌اي بايد له شوند» راحت به برنامه‌ريزي و سياست‌گذاري خود براي اداره امور کشور مشغول باشند.

مديرکل آموزش و پرورش کهگيلويه و بويراحمد گفت: عکس دختر دانش آموزي که با "جره" قصد عبور از رودخانه را دارد مربوط به اين استان نيست.

هادي زارع پور اظهار داشت: اين عکس متعلق به دانش آموزي از استان چهار محال بختياري بوده که در حال عبور از رودخانه خرسان هستند.

بهروز اميدي مديرکل آموز و پرورش چهارمحال بختياري در اين زمينه گفت: تمهيدات لازم براي حل مشکلات اين دانش آموزان در کمترين زمان ممکن اتخاذ و اميدواريم اين مشکل برطرف شود.
اميد مي‌رود مسئولان و متوليان امر نسبت به رفع اين مشکل تا پيش از وقوع هر حادثه‌اي اقدام کنند و اين دانش آموزان را بنا به فرموده حضرت امام (ره) به عنوان ولي نعمتان بدانند و بپذيرند شهروند درجه يک و دو نداريم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس